10. Karşıyaka Botanik Park Practilongası - TDJ BANAZLI İSMAİL - 21 Eylül 2021

Tasarımdan dolayı Canva.com ekibine çok teşekkürler.



Sevgili İzmirli Tangoseverler,


Bu hafta Uşak'ın Banaz ilçesinden İsmail beyi DJ olarak ağırlıyoruz. Banazlı İsmail babacan ve beyefendi tavırları, nezaketi, insani yaklaşımları ile kalbimizi fethetmişti. Aradan neredeyse 40 yılı geçti, kendisi yine aramızda. 


Sesi de çok güzeldir Banazlı İsmail'in. "Kimseye etmem şikayet" yorumu efsanedir. // TRT - Kartallar Yüksek Uçar - 1983 //


Salı akşamı Banazlı İsmail'in tandaları ile coşacağız. 

) Anti Parantez (

Banaz'lı sevgili tarihçi dostum Evrim Binbaş sayesinden Türk Halk Müziği ile tanışmıştım. O olmasaydı saz sesinin ne kadar renkli ve coşkulu olduğunu kavramam mümkün olmazdı. Evrim sadece tarihçi değil aynı zamanda ciddi bir halk müziği arşivcisidir ve sazda da çok ustadır. 

Bunu da Evrim için çalalım. - Büyük halk ozanı, abdal Neşet Ertaş'tan "Evvelim sen oldun". Keza Evrim ile Muharrem Ertaş - Neşet Ertaş ilişkisi üzerinden baba oğul meselelerini tartışmıştık. Derin konular, çok derin, bir giren bir daha çıkamaz. Konu yine nereden nereye geldi, bugünlük de bu kadar. 

Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Sözüm yok şu benden kırıldığına
İdip başka dala sarıldığıma
Gönülüm inanmıyor ayrıldığına
Gözyaşım sen oldun kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin
Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin


Siz yine de her zamanki gibi Tangoya hazırlanın.

----------------------

DJs Anonymous ekibine katılmak isteyenler bizimle iletişime geçerse memnun oluruz. 

// Ali Şen, Aren Leon, Julia Reed, Oğuz Yılmaz //

-----------------------

Aşağıda Tango kurallarını ve milonga adabını sizlere hatırlatıyoruz. Ancak iklimi, açık havada olduğumuzu, yeni başlayan seviyesinde de arkadaşlarımız olduğunu, bir salon milongasında olmadığımızı, practilongada olduğumuzu dikkate alarak burada tabii ki esnekliklerimiz oluyor. Zaman içinde bu kuralların ve adabın neden gerekli olduğu yeni gelenler tarafından da anlaşılacaktır.

Sevgili Sermet Sünnetçioğlu ve Filiz Altın tarafından kaleme alınan yazımızı sizlerle paylaşıyoruz. 

https://tangokolektifi.blogspot.com/p/tango-kurallari.html


Google Lokasyonu için:

Karşıyaka Botanik Park



Keyifli bir akşam diliyoruz.


İzmir Özgür Tango Kolektifi adına,

Aren Leon, Moderatör


Comments

Popular posts from this blog

İZMİR ÖZGÜR TANGO KOLEKTİFİ'NİN GEREĞİ

Practilonga Malena - Volume 2 - Eski Ev Kafe - Karşıyaka - TDJ Afrodit - 21 Ekim 2021 Perşembe

Practilonga Malena - Volume 4 - Eski Ev Kafe - Karşıyaka - TDJ Ali Şen - 18 Kasım 2021 Perşembe